Eindelijk.......

Eindelijk.......we gaan vertrekken.

Het is een hoop werk, een camper helemaal in orde krijgen en je huis in gereedheid brengen voor de nieuwe bewoners. Maar het is zover we kunnen gaan.

De auto heeft naast de grote beurt nieuwe blaasbalgen gekregen en is vanmiddag nog uitgelijnd dus we kunnen nu niets meer bedenken wat geen onderhoud heeft gehad.

De sneeuwkettingen die 7 kg wegen en verplicht zijn t/m april blijven mooi in de garage want onderweg is het nergens koud dus hopelijk wordt er bij de grens niet moeilijk over gedaan.

Dus we zetten morgen koers richting Istanbul. Morgen wordt een korte etappe ergens tot de Moezelstreek in Duitsland en na een lekker schnitseltje met een glas witte wijn tuffen we dan door naar Zuid-Duitsland. Dan nog een dag naar Wenen waar we een stop houden om deze prachtige stad nog eens te bekijken. Misschien ook nog een stop in Boedapest, maar dat zien we dan wel weer.

Zogauw we weer internet hebben komen we met meer reisnieuws dus so long.

marende en jan

Nou, eindelijk hé.......lange voorbereiding eindelijk voorbij en voor jullie kan de grote tocht gaan beginnen.
Heel veel plezier......prettige en vooral veilige reis......en zorg dat jullie weer heelhuids en gezond terugkeren.....Wij houden contact ..........

piet van der maden

Het is zover . De grote reis kan beginnen. We hebben de voorbereidingen van kortbij kunnen meebeleven en nemen aan dat alles nu echt geregeld is. Dus wensen we jullie een goede reis ,goed weer en hopen dat je veel moois mag zien en beleven. Kom gezond en heelhuis weer thuis en zolang tot ziens.

ruut en trees

We zullen om 17.00 uur ( onze borreltijd ) het glas heffen om te proosten op jullie avontuur. Geniet er van.

Roland

Wir hoffen Ihr kommt gesund und munter zurück.
sicher habt Ihr dann vielzu erzählen.
Wir werden auf Euren Start ein schönes Glas Ahrrotwein
( Spätburgunder ) trinken.
Alles Gute
Marlies und Roland

Roland

Heel veel plazioer

gonny en Theo kessels

Hele goede reis ,geniet ervan en behouden thuiskomst

Tony en Riet,

Hallo Ad & Anne-Marie, wij hebben jullie reisverslag ontvangen,hiervoor hartelijk dank!en wij wensen jullie 'n hele fijne en mooie vakantie Gr. Tony & Riet,..

Anne-Marie en Cor

Jullie bericht ontvangen. Wensen jullie een fijne doorreis door Duitsland en Oostenrijk en verder. Doe lekker rustig aan, je hebt nu lekker veel tijd. Groetjes AM en Cor

Elke und Peter aus Berlin

Hallo Ihr Weltenbummler, schade, daß wir Euer Tagebuch nicht lesen können. Wir wünschen Euch viel Spaß und trinken, genau wie Roland und M auf Euer Wohl. Prost!

Marende en Jan

Hé,hé........na een lange dag van zwoegen, afgelopen zaterdag, dan toch eindelijk vertrokken..........althans......dat dachten wij..........
Maar tot onze grote verbazing stonden jullie weer keurig in Someren, na een uurtej of twee weg geweest te zijn.........HET MOET TOCH NIET GEKKER WORDEN............
VERGETEN.....VERGETEN.........HOE KUN JE TOCH NOG IETS VERGETEN NA ZO'N LANGE VOORBEREIDING........
Maarja, niets menselijks is ons vreemd........
Wij hopen echt dat het jullie goed gaat de komende maanden en geniet van DE VRIJHEID......DE TIJD....VAN ELKAAR....VAN DE NATUUR.......en kom weer heelhuids terug.........

tot sel....tot mails......

lieve groetjes,

en in Someren is het koud....nat......en "herfst-weer".....